FAQ PRO-account

Een vraag over het PRO-account

Als gebruiker van het Wijngaarden VeiligGoed PRO-account een vraag over de webshop? We hebben de meest voorkomende vragen op deze pagina geplaatst. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Er kunnen verschillende factoren zijn waarom uw wachtwoord het niet doet:
– U gebruikt een verkeerd wachtwoord
– U gebruikt het verkeerde mailadres. Controleer goed welk adres wordt gebruikt voor PRO-account!
– U heeft Caps-lock aanstaan waardoor u per ongeluk hoofdletters typt
– U kopiëert uw wachtwoord, maar u kopiëert per ongeluk een spatie mee
– Uw wachtwoord is veranderd

Dit is eenvoudig op te lossen door een nieuw wachtwoord aan te vragen. Hiervoor is het wel belangrijk dat u het juiste mailadres gebruikt. Nadat u bent ingelogd met het nieuwe wachtwoord, kunt u bij uw gegevens het wachtwoord aanpassen.

Vraag hier een nieuw wachtwoord aan.

Uw werkgever bepaalt per werknemer een saldo in om het budget te bewaken. Wij kunnen dus niet zomaar uw saldo wijzigen. Hierover moet u eerst in overleg met uw kledingcontactpersoon.

U hebt wel de mogelijkheid om artikelen op eigen kosten te bestellen in onze openbare webshop.

Jazeker. Zolang uw saldo toereikend is, kunt u alle producten bestellen uit uw persoonlijke shop.

In dat geval is uw (kleding)maat niet doorgegeven. Maar wanneer u voor de eerste keer de juiste maat besteld, zal het systeem de maat onthouden voor de volgende keer.

Dit heeft te maken met de afspraken met uw werkgever. Wij kunnen dus niet zomaar het ontvangstadres wijzigen. Hierover moet u eerst in overleg met uw kledingcontactpersoon.

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Raadpleeg hiervoor uw kledingcontactpersoon.

Wij tonen alleen de artikelen waarvoor uw werkgever toestemming heeft gegeven. Als u een specifiek product wilt hebben buiten het pakket, benader dan uw kledingcontactpersoon.

Ook hebt u altijd de mogelijkheid om artikelen op eigen kosten te bestellen in onze openbare webshop.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Als het urgent is, neem dan direct contact met ons op.

Het inloggen voor beheerders is extra beveiligd. Wanneer er wordt ingelogd, krijgt u een een verificatiecode per e-mail. Om in te loggen, is het dus nodig dat u toegang heeft tot dit e-mailadres.

Waar is dat voor nodig?
De AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) stelt eisen aan de manier waarop persoonsgegevens worden verwerkt. Eén van deze eisen is dat gegevens vertrouwelijk zijn en daarom goed beveiligd moeten zijn. Het is wettelijk verplicht om passende beveiligingsmaatregelen te treffen met het oog op de bescherming van persoonsgegevens.

Hoe houden we het praktisch?
U hoeft slechts één keer per week de verificatiecode in te voeren. Echter, wanneer u vanaf een andere locatie inlogt, moet u wel de verificatiecode inloggen. De controle wordt uitgevoerd op basis van ip-adres, niet op basis van het apparaat waarmee wordt ingelogd. Een inlog op mobiel zal dus vaker geverifieerd moeten worden dan een vaste pc.

Kunnen we dit uitschakelen?
Nee, gezien de veiligheidseisen is het noodzakelijk om extra beveiligingsmaatregelen toe te passen. Omdat beheerders toegang hebben tot persoonsgegevens en deze ook eenvoudig kunnen exporteren, schakelen we dit niet uit.

Sommige klanten kiezen ervoor om artikelen vooraf in te kopen en zelf op voorraad te leggen. Zo heeft de werknemer direct beschikking over de producten. Toch moet hij vooraf het artikel in PRO-account bestellen, zodat hij zijn budget niet overschrijdt. Zo houdt u overzicht op de eigen voorraad en de actuele budgetten.